måndag 7 februari 2011

Mums på bokrean!

Precis när februari är som värst dyker den upp som ett svagt ljus där framme och får en att orkar de där sista släpande stegen tills mars är här - bokrean!

Trots att det finns så mycket recept på nätet och fina bakbloggar så finns det ju knappast något bättre än att sätta sina bokslukartänder i en riktigt mumsig bakbok till fyndpris tycker jag.

I år är jag lite sugen på klassiska Sju sorters kakor, lite galna komboboken Lakrits, mint och choklad och präktiga Långpannas lov (ur serien kyrkkaffe...).

Tur att jag har en ny hylla till mina kokböcker! Och jaaaaaaa, det är redan helt fullt bakom också, men det finns ju en hylla till, eller hur!

1 kommentar:

  1. Jag rekommenderar Långpannans lov! Väldigt mysig liten bok. Om man nu kan säga att en bok är mysig:)

    SvaraRadera