måndag 19 juli 2010

Bakningsteknik

Att kavla bra är en konst, det vet alla som har provat. Själv har jag övergett träkaveln och kavlar alltid med ett glas nu för tiden. Lite jobbigt att diska och lite läskigt att ta i ordentligt, så snart ska jag kosta på mig en riktigt bra kavel. Men nu var det faktiskt inte det jag tänkt skriva om. Det finns massa sätt att använda sin mobil när man bakar - till och med för mig som just nu använder en stenåldersmobil så är timern ju ett bra redskap - och det slog mig när jag läst ett teknikblogginlägg att det kanske finns några riktigt bra bakningsappar där ute som jag kan tipsa er som ligger i teknikens framkant om.

Det verkar finnas för iPhone...

...men för Android har jag inte hittat några. Har någon där ute något tips kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar